Written by 19:28 Slider, Αρχική Σελίδα

Σκάνδαλο η παράδοση των ελληνικών αεροδρομίων

 

Η κυβέρνηση λέει: Τηρούνται όλα τα συμφωνηθέντα για τα αεροδρόμια. Συνολική επαναδιαπραγμάτευση αν τεθεί ζήτημα από την εταιρεία

Τι έλεγε όμως πριν από λίγους μήνες ο πρωθυπουργός της χώρας:

«Θα υπερασπισθούμε το δημόσιο χαρακτήρα των περιφερειακών αεροδρομίων, γιατί το ξεπούλημα κάθε υποδομής, δεν είναι ούτε πρόοδος ούτε ανάπτυξη ,το ξεπούλημα κάθε υποδομής είναι επιστροφή στη φεουδαρχία, τότε που η ανώτατη αρχή εκχωρούσε τα περάσματα σε φίλους της για να τους δώσει τη δυνατότητα να πλουτίσουν από τη φορολογία και τα χαράτσια.

Αρκετά λοιπόν με αυτό το παραμύθι των ιδιωτικοποιήσεων. Αυτό που έχουμε στην Ελλάδα δεν είναι επενδύσεις, αλλά αλλαγή τίτλων ιδιοκτησίας έναντι ευτελούς τιμήματος , από το δημόσιο προς ιδιώτες.

Υπάρχει σήμερα κάποιος που να πιστεύει, ότι αυτή η λεηλασία θα φέρει ανάπτυξη στον τόπο; Και γιατί λοιπόν δεν έφερε 4 χρόνια τώρα, παρα μονάχα έφερε μια πρωτοφανή αποεπένδυση, μόνο κέρδη για τους λίγους από την αύξηση του κόστους των υπηρεσιών;»

ΤΣΙΠΡΑΣ 15/1/2015

«Με προσφορά που ανήλθε σε €1,234 δισ. εφάπαξ τίμημα και €22,9 εκατ. ετήσιο εγγυημένο καταβλητέο μίσθωμα, αναπροσαρμοζόμενο ετησίως με τον πληθωρισμό, η κοινοπραξία FRAPORT AG- SLENTEL Ltd ανακηρύχτηκε προτιμητέος επενδυτής για τα 14 Περιφερειακά Αεροδρόμια της χώρας» – (ανακοίνωση ΤΑΙΠΕΔ)

Τα 14 αεροδρόμια ήταν χωρισμένα σε δυο ομάδες με πρώτη αυτά στην Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα, Χανιά, Κεφαλονιά, Ζάκυνθο, Άκτιο και Καβάλα και δεύτερη ομάδα που περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου.

Για σκάνδαλο κάνουν λόγο 19 βουλευτές του Συ.ρι.ζα και σημειώνουν σε ανακοίνωσή τους: «Ο ιδιώτης, ενώ στη σαρανταετία θα εισπράξει πάνω από 22 δισ. ευρώ, θα αποδώσει στο κράτος μόνο 3,85 δισ., την ίδια στιγμή που το δημόσιο μόνο από το «σπατόσημο» θα έχει στη σαρανταετία έσοδα 8 δισ. ευρώ».

«Η παράδοση των ελληνικών αεροδρομίων σε γερμανική κρατική επιχείρηση θα προκαλέσει σημαντική οικονομική ζημιά στο Ελληνικό Δημόσιο. Αυτή είναι η θλιβερή πραγματικότητα. Η σημερινή Ευρώπη την καθιστά δυνατή», αναφέρει ρεπορτάζ του γερμανικού τηλεοπτικού ARD που αναδημοσίευσε η ΕΦΣΥΝ

Στο θέμα, που προβλήθηκε ως σκάνδαλο στο μεγαλύτερο γερμανικό κανάλι πριν από λίγες μέρες, ο καθηγητής Ρούντολφ Χίκελ από το Πανεπιστήμιο της Βρέμης εξηγεί: «Είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι τα σημαντικά κέρδη που εμφανίζουν αυτά τα 14 αεροδρόμια, στην ουσία, αντί να διοχετεύονται στα ελληνικά δημόσια ταμεία, θα πηγαίνουν κατευθείαν σε γερμανικά δημόσια ταμεία».

Η FRAPORT και ο γερμανικός τουριστικός όμιλος TUI, πολυεθνικές ιδίων συμφερόντων μετά και την απόκτηση των ελληνικών αεροδρομίων ελέγχουν απόλυτα τη βιομηχανία του τουρισμού στη χώρα μας, ενώ σε εμάς παραμένουν ακόμη τα ROOMS TO LET μέχρι τα περισσότερα από αυτά που είναι ήδη χρεωμένα στις τράπεζες με κόκκινα δάνεια να παραδοθούν στο ΤΑΙΠΕΔ και ακολούθως να περάσουν στην ιδιοκτησία της τροϊκανής μαφίας, όπως εύστοχα την αποκαλεί η Sahra Wagenknecht.

Προτείνουμε μια απλή αναγωγή, ένα συλλογισμό, για να συνειδητοποιηθεί το μέγεθος του ξεπουλήματος που έπεται: Με το 3ο μνημόνιο η χώρα θα λάβει «βοήθεια» 80-90 δις. Εαν προστεθούν τα προηγούμενα «δανεικά» που έχουμε αποδεχτεί να εξοφλήσουμε ξεπερνάμε κατα πολύ τα 300δις. Τα αεροδρόμια αποτελούν μόνο το 1:300 του χρέους όπως διαμορφώνεται. Θα ξεπουληθούν κι οι πέτρες …

Η επιστροφή στη φεουδαρχία είναι προ των πυλών. Έτυχε και φαίνεται να επιτυγχάνει, ο άνθρωπος που την ξόρκιζε, ο Αλέξης Τσίπρας, να την υπηρετήσει και να την επιβάλλει στη χώρα..

Πηγή: inred.gr

 

Last modified: 19 Αυγούστου 2015

Close