Written by 19:25 Αρχική Σελίδα

Σχολικός Σύμβουλος τα “βρόντηξε” για την αξιολόγηση

 

Η εφαρμογή του ΠΔ του θα επιφέρει ανατροπή στις απαραίτητες σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ Σχολικών Συμβούλων και εκπαιδευτικών, ακύρωση του ρόλου και του έργου των Σχολικών Συμβούλων, ένταση του ανταγωνισμού στο σχολείο

ΠΗΓΗ:  ESOS

 

 

Την παραίτησή του από τη θέση του Σχολικού Συμβούλου Δημοτικής Εκπαίδευσης,κατέθεσε στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ηπείρου, Γιάννης Σταύρου που υπηρετεί στην 3η Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Θεσπρωτίας.

“Αδυνατώ να εφαρμόσω το Π.Δ. για την αξιολόγηση καθώς αυτό βρίσκεται σε πλήρη αντίθεση με βασικές μου αρχές και τη συνείδησή μου”, τονίζει στην επιστολή παραίτησης οΣχολικός Σύμβουλος και υπογραμμίζει:

Α. Είμαι πεπεισμένος ότι η εφαρμογή του θα επιφέρει ανατροπή στις απαραίτητες σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ Σχολικών Συμβούλων και εκπαιδευτικών, ακύρωση του ρόλου και του έργου των Σχολικών Συμβούλων, ένταση του ανταγωνισμού στο σχολείο – στον κατ’ εξοχήν χώρο συναγωνισμού και ευγενούς άμιλλας – επέκταση της εργασιακής ανασφάλειας, κατηγοριοποίηση σχολείων – εκπαιδευτικών – μαθητών, ανατρέποντας έτσι το παιδαγωγικό κλίμα και δυσχεραίνοντας το εκπαιδευτικό έργο.

Β. Κατά το παρελθόν είχα εκφράσει δημόσια την άποψή μου για το Π.Δ. 152, είχα τονίσει τις αρνητικές συνέπειες εφαρμογής του γι’ αυτό και δεν θα επεκταθώ περαιτέρω. Ήλπιζα ότι μετά την αντίθεση της εκπαιδευτικής κοινότητας, τις αντιδράσεις και τον αντίλογο που αναπτύχθηκε, το Υπουργείο θα είχε επανεξετάσει τη θέση του.Παρακαλώ να κάνετε δεκτή την παραίτησή μου από τη θέση του Σχολικού Συμβούλου Δημοτικής Εκπαίδευσης Θεσπρωτίας.

Γ. Η απόφασή μου σχετίζεται με την εφαρμογή του Π.Δ. 152 και την εμπλοκή μου, ως Σχολικού Συμβούλου, στην αξιολόγηση αρχικά των Δ/ντών και ακολούθως των δασκάλων.

Δ. Κατά το παρελθόν είχα εκφράσει δημόσια την άποψή μου για το Π.Δ. 152, είχα τονίσει τις αρνητικές συνέπειες εφαρμογής του γι’ αυτό και δεν θα επεκταθώ περαιτέρω.

Ε. Ήλπιζα ότι μετά την αντίθεση της εκπαιδευτικής κοινότητας, τις αντιδράσεις και τον αντίλογο που αναπτύχθηκε, το Υπουργείο θα είχε επανεξετάσει τη θέση του.

ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙ Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ESOS. ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Last modified: 15 Νοεμβρίου 2014

Close