ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/KΩΝ Π.Ε. Γιαβάση 7 -15242 |
Αγ. Παρασκευή 26 Μαρτίου 2009
Αρ. Πρωτ.: 30 Προς:
|
Ψήφισμα για το διάλογο με το ΥΠΕΠΘ
Κάθε διάλογος ως ανταλλαγή απόψεων με σκοπό την επίλυση ενός προβλήματος μέσω της σύνθεσης των απόψεων, είναι γόνιμος και αποτελεσματικός εφόσον είναι ειλικρινής και ανυστερόβουλος και όχι σκόπιμα προσχεδιασμένος με στόχο την επιβολή προειλημμένων αποφάσεων. Ο από «μηδενικής βάσης» διάλογος του νέου υπουργού Παιδείας δεν είναι παρά ένα επικοινωνιακό τρικ, μια προσχηματική διαδικασία με στόχο τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης, μια επιχείρηση συνενοχής και νομιμοποίησης των αντιδραστικών σχεδίων της κυβερνητικής πολιτικής που αφορούν την εκπαιδευτική κοινότητα και την παιδεία. Πίσω από το περιβόητο tabula rasa κρύβεται το χαρτί της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής όπως αυτή καταγράφηκε στη μείωση των δαπανών για την παιδεία στο 2,82 %του Α.Ε.Π., στη γιγάντωση, αντί της μείωσης και τελικά κατάργησης της ωρομίσθιας, τον αποκλεισμό 60.000 νηπίων από την προσχολική δημόσια αγωγή, στην καθήλωση των μισθών των εκπαιδευτικών, στη βίαιη καταστολή των εκπαιδευτικών αγώνων, που αποκάλυψε τον πραγματικό χαρακτήρα του διαλόγου της κ. Γιαννάκου, δηλαδή «όπου δεν πίπτει λόγος, πίπτει ράβδος» Ιδιώτες, χορηγοί, ΣΔΙΤ, παραδίδουν το δημόσιο σχολείο στο κέρδος και την ιδιωτικοποίηση, αναγνώριση Κ.Ε.Σ., επιδίωξη κατάργησης ασύλου. Ότι δεν μπόρεσε να περάσει με τη βία, προσπαθεί να περάσει τώρα το υπουργείο μ’ έναν στημένο προσχηματικό διάλογο. Καλούμε την ομοσπονδία μας τη Δ.Ο.Ε., που μέχρι πρότινος κατήγγειλε την αντιεκπαιδευτική πολιτική, ν’ αποσυρθεί απ’ τον ψευτοδιάλογο αν η κυβέρνηση δε δεσμευτεί για την αύξηση της χρηματοδότησης στο 5%, απαραίτητη προϋπόθεση για οποιαδήποτε αλλαγή στο εκπαιδευτικό σύστημα.
|
Last modified: 26 Μαρτίου 2009