Διερεύνηση του Κοινωνικού και Παιδαγωγικού Ρόλου
του Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου
Πανελλαδική Έρευνα με τις Απόψεις Γονέων και Εκπαιδευτικών σχετικά με το Ολοήμερο Σχολείο
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Πρόλογος Γιάννης Παναγόπουλος Πρόεδρου ΙΝΕ/ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ
Πρόλογος Δημήτρης Μπράτης Πρόεδρου Δ.Ο.Ε.
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
1.1. Εννοιολογική και θεωρητική επισκόπηση του θεσμού του Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου. Η ευρωπαϊκή εμπειρία
1.2. Η εμφάνιση του Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα
ΑΝΑΛΥΣΗ - ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
4.1. Αξιολόγηση και ερμηνεία των ευρημάτων του ερωτηματολογίου των γονέων
4.2. Αξιολόγηση και ερμηνεία των ευρημάτων του ερωτηματολογίου των εκπαιδευτικών
4.3. Συνολική και συγκριτική αξιολόγηση και ερμηνεία των ευρημάτων από τα δύο ερευνητικά ερωτηματολόγια
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
2. Nόμοι, υπουργικές αποφάσεις, εγκύκλιοι
3. Έρευνες για το Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ
I Ερωτηματολόγια
ΙΙ. Πίνακες
1. Πίνακες ερωτηματολογίων για γονείς