Για ψηφιακό μάθημα από απόσταση στα σχολεία, μέσω υπολογιστή, κάνουν λόγο δημοσιεύματα, εμφανίζοντας κάτι τέτοιο ως λύση για… τα κενά σε εκπαιδευτικούς!
Μία τέτοια «προοπτική» συνάδει καθόλα με τις επιλογές τόσο για το περιεχόμενο και τη φυσιογνωμία του σχολείου όσο και για τη στελέχωσή του με εκπαιδευτικούς. Το υπουργείο, ούτε λίγο, ούτε πολύ, προσπαθεί να μας κάνει να «χωνέψουμε» ότι η επόμενη χρονιά θα έχει ακόμα μεγαλύτερες ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς από αυτήν που διανύσαμε. Επιπλέον, από την πρώτη στιγμή της ανάληψης των καθηκόντων της, η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας δήλωσε -σε καιρούς σκληρής λιτότητας στην εκπαίδευση- ότι υπέγραψε, στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ, προκήρυξη μειοδοτικού διαγωνισμού ύψους 40 εκατομμυρίων ευρώ για την ψηφιοποίηση των σχολείων, διαδραστικούς πίνακες κ.τ.λ., που… θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν φτηνά τον εκπαιδευτικό. Άλλωστε, το σχολείο που φτιάχνουν, των δεξιοτήτων και της «διδασκαλίας με sos» μέσα την τράπεζα θεμάτων, είναι ήδη πολύ μακριά από τον παιδαγωγικό του ρόλο.
πηγή: Ριζοσπάστης
Last modified: 26 Ιουλίου 2014