ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΞΩΡΑΪΣΜΟ
ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΈΝΩΣΗΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ
ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Η Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (Commission) στην Ελλάδα προσκαλεί τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να συμμετέχουν σε μία“καινοτόμα” εκπαιδευτική δράση με τίτλο«Teachers 4 Europe 2012-13». Στόχος της παραπάνω δράσης είναι «να γίνουν γνωστές και κατανοητές στους εκπαιδευόμενους οι συνθήκες της οικονομικής κρίσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο, οι τρόποι αντιμετώπισής της καθώς και η προσαρμογή των νέων στο μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον». Παρακάτω μάλιστα αναφέρει ότι επιδιώκει «να εμπλουτίζουν τις γνώσεις και εμπειρίες των μαθητών της Δ’, Ε’ & ΣΤ’ τάξης Δημοτικού (ηλικία 9-12 ετών) σχετικά με το νέο οικονομικό περιβάλλον, τις ευκαιρίες που παρουσιάζει σε ευρωπαϊκό επίπεδο».
Δηλαδή, η Ε.Ε., που τσακίζει ζωές και δικαιώματα, που απαιτεί μισθούς των 400 ευρώ για όλους θα «επιμορφώσει» τους Έλληνες δασκάλους, προφανώς για να «επιμορφώσουν» κι αυτοί τους μαθητές τους, για τους τρόπους αντιμετώπισης της κρίσης! Λες και δεν ξέρουμε, λες και δεν ζούμε στο πετσί μας, ποιοι είναι για την Ε.Ε. «οι τρόποι αντιμετώπισης της κρίσης»! Λες και δεν ξέρουμε σε «ποιες συνθήκες» καλούν τους εργαζόμενους να ζήσουν σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση, με ή χωρίς Μνημόνια. Λες και δεν ξέρουμε ότι καταδικάζουν τους λαούς της Ευρώπης στη φτώχεια, προκειμένου να σώσουν την Ε.Ε. και το ευρώ, προκειμένου να στηρίξουν τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων.
Η συγκεκριμένη δράση όμως δεν σταματά εκεί. Προχωράει ένα βήμα παραπέρα αφού η δράση αυτή έχει στόχο «οι νέοι να προσαρμοστούν στο μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον και να γνωρίσουν τις ευκαιρίες σε ευρωπαϊκό επίπεδο». Οι νέοι σήμερα στην Ελλάδα, κάτω των 25 ετών, με την σύμφωνη γνώμη της Ε.Ε., αμείβονται με 511 ευρώ μεικτά! Να τι θέλουν από τους μαθητές μας, από τα παιδιά μας! Να προσαρμοστούν, να αποδεχτούν αυτή τη βαρβαρότητα! Οι λεγόμενες ευκαιρίες σε ευρωπαϊκό επίπεδο δεν είναι τίποτα άλλο, από το να αποδεχτούν οι μαθητές μας ότι κάποια στιγμή μπορεί να πάνε και μετανάστες για να βρουν δουλειά. Προκειμένου να βρίσκουν οι επιχειρηματίες φτηνό, εργατικό δυναμικό, ανά πάσα ώρα και στιγμή.
Τον τελευταίο καιρό γινόμαστε συνέχεια μάρτυρες τέτοιων προγραμμάτων (π.χ. «Μαθαίνοντας για την Ευρωπαϊκή Ένωση στο σχολείο» από τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά, «Ας γίνουμε ευρωβουλευτές» από το Κέντρο Ευρωπαϊκής πληροφόρησης Κομοτηνής και την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης). Αυτά τα προγράμματα αποτελούν βασική πλευρά του νέου σχολείου της αγοράς. Να ποια είναι η λεγόμενη καινοτόμα δράση. Να που αποσκοπεί η αξιολόγηση. Τέτοιες θα είναι οι «καινοτόμες» δράσεις που θα πρέπει να υλοποιούν οι συνάδελφοι για να χαρακτηριστούν «πολύ καλοί ή εξαιρετικοί».
Συνάδελφε Δάσκαλε,
Μην δεχτείς να παίξεις το παιχνίδι τους. Δίδαξε στα παιδιά του λαού την αλήθεια κι όχι τα κάθε λογής, «καινοτόμα» ψέματα.
Σκέψου: ποιοι κερδίζουν και ποιοι χάνουν από μια νεολαία που έχει «μάθει» να προσαρμόζεται για να είναι φτηνή, που έχει «διδαχθεί» ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση κάνει τάχα ό,τι μπορεί για το καλό των εργαζομένων; Χάνουν τελικά οι εργαζόμενοι, άρα ανάμεσά τους (σήμερα) κι εσύ και (αύριο) τα παιδιά σου!
Κανείς δεν μπορεί μόνος του να παλέψει αυτή τη βαρβαρότητα.
Για να γίνει όμως αυτό, πρέπει όλοι να ξέρουν την Αλήθεια!
Κάθε εκπαιδευτικός, κάθε Σύλλογος, κάθε ΕΛΜΕ, πρέπει να πάρει θέση απέναντι σε τέτοιες δράσεις. Καλούμε τους δασκάλους να μην πάρουν μέρος σε αυτό το πρόγραμμα, τους Συλλόγους να το καταδικάσουν με ανακοινώσεις τους.
Αθήνα, 11/2/2013
Last modified: 18 Φεβρουαρίου 2013