Αρ. Πρωτ: 1960 | Αθήνα 26/2/2013
Προς Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε. Κοιν. Μ.Μ.Ε. |
ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ Δ.Ο.Ε.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στη συνεδρίασή του στις 21/2/2013, μια μέρα μετά τη γενική απεργία και αφού έλαβε υπόψη του:
-
Τη διαρκή υποβάθμιση της Δημόσιας δωρεάν Παιδείας στην πατρίδα μας που συνεχίζει να βρίσκεται στο επίκεντρο και των νέων μέτρων και περικοπών της κυβέρνησης και την τρόικας, που εφαρμόζουν κατά γράμμα όλες τις αντεργατικές διατάξεις του πρόσφατα ψηφισμένου 3ου μνημονίου.
-
Τη δραματική οικονομική κατάσταση των σχολικών επιτροπών και τη δραματική μείωση των αποδοχών μας που στους νέους εκπαιδευτικούς ξεπερνάει το 45% και οδηγεί στην εξαθλίωση του κλάδου.
-
Τις νέες πειθαρχικές διατάξεις που καταργούν το «τεκμήριο αθωότητας» και μας οδηγούν σε έναν εργασιακό μεσαίωνα, με τη διαθεσιμότητα, την αργία και τις απολύσεις να επιτρέπονται ακόμα και για αυτούς που απλά παραπέμπονται στα νέα πειθαρχικά συμβούλια.
-
Το σχέδιο Π.Δ. για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. επέστρεψε ως απαράδεκτο στον Υπουργό και το οποίο υλοποιεί τις αντιπαιδαγωγικές και αντιεπιστημονικές διατάξεις του 4024/12, που συνδέουν την αξιολόγηση με τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών, μέσα από παράλογες και άδικες ποσοστώσεις από βαθμό σε βαθμό αλλά και με πρόβλεψη για στασιμότητα ακόμα και απολύσεις.
-
Την πλήρη κατάρρευση του προϋπολογισμού για την Παιδεία και τις προσλήψεις στην εκπαίδευση που οδηγεί στην αύξηση του διδακτικού ωραρίου των μόνιμων εκπαιδευτικών και στην ανεργία χιλιάδες αναπληρωτές και αναπληρώτριες.
Αποφάσισε να πραγματοποιήσει τις παρακάτω δράσεις:
-
Συνάντηση με τους αρχηγούς των κομμάτων του ελληνικού κοινοβουλίου προκειμένου να αναπτυχθούν οι θέσεις του κλάδου για την απαράδεκτη σύνδεση της αξιολόγησης με τους μισθούς, τις απολύσεις και τη διαθεσιμότητα και να τους ζητηθεί να μη συναινέσουν στη μετατροπή του σχολείου σε χώρο τρομοκρατίας και αυταρχισμού.
-
Συνάντηση με το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ με στόχο τη χάραξη κοινής πορείας των δυο εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών.
-
Συνάντηση με το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλωνστην κατεύθυνση, της συμπόρευσης των Σχολικών Συμβούλων με τις θέσεις του οργανωμένου κλάδου για την αξιολόγηση, της καταγραφής των προθέσεων αυτών που καλούνται να την υλοποιήσουν καθώς και της στήριξης της Δ.Ο.Ε. στις πιέσεις που θα ασκηθούν.
-
Συναντήσεις με τους Διευθυντές όλων των σχολείων της Ελλάδας με συγκεντρώσεις που θα προγραμματιστούν κατά ΠΥΣΠΕ από τους τοπικούς Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε. Στις συναντήσεις θα αναπτυχθούν οι θέσεις της Δ.Ο.Ε. για την αξιολόγηση και τα Πειθαρχικά Συμβούλια και θα επιβεβαιωθεί η ομόθυμη βούληση του κλάδου για αντίσταση στο πισωγύρισμα που επιχειρεί η κυβέρνηση και στη μετατροπή του Διευθυντή Σχολείου σε ένα νέο επιθεωρητή.
-
Εξακτινωμένες εκδηλώσεις, με θέμα τις απαράδεκτες πειθαρχικές διώξεις που προωθούνται, οι οποίες θα επικρέμονται ως «δαμόκλειος σπάθη» πάνω από τα κεφάλια των εκπαιδευτικών, που θα οδηγούνται σε διαθεσιμότητα, αργία – απόλυση με την παραμικρή καταγγελία του οποιουδήποτε όσο αστήρικτη και ανυπόστατη και αν είναι. Οι δυο πρώτες παρεμβάσεις περιλαμβάνουν εκδηλώσεις ανάδειξης του προβλήματος με συμμετοχή νομικών αλλά και συνδικαλιστικών στελεχών. Στις εκδηλώσεις θα κληθούν να συμμετέχουν ένας εκπαιδευτικός από κάθε σχολείο της Περιφέρειας που θα πραγματοποιηθούν, τα μέλη των Δ.Σ. των Συλλόγων, οι αιρετοί στα υπηρεσιακά συμβούλια, οι Σχολικοί Σύμβουλοι. Ταυτόχρονα θα πραγματοποιηθούν επισκέψεις σε σχολεία της περιφέρειας από όλα τα μέλη του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.
Οι εκδηλώσεις που προγραμματίζονται είναι: α. 12 του Μάρτη 2013 στην Πάτρα για τους Συλλόγους της Δυτικής και Νότιας Ελλάδας, β. αρχές του Απρίλη στη Βόρεια Ελλάδα για τους Συλλόγους της Ηπείρου, της Θεσσαλίας και της Β. Ελλάδας (αναλυτικό ενημερωτικό θα ακολουθήσει τις επόμενες ημέρες).
-
Οργανωμένη αντίδραση του συνόλου του κλάδου, μέσω των Συλλόγων διδασκόντων των σχολείων όλης της Ελλάδας, στις προσπάθειες να επανέλθει μετά από 31 χρόνια ξανά στο προσκήνιο ο «επιθεωρητισμός» και να καταργηθεί η παιδαγωγική ελευθερία και η δημοκρατία στο σχολείο.
Ενότητα – Αλληλεγγύη – Συλλογικότητα
Κανείς μόνος στη βαρβαρότητα
Last modified: 27 Φεβρουαρίου 2013