Notice: Η συνάρτηση _load_textdomain_just_in_time κλήθηκε εσφαλμένα. Η φόρτωση της μετάφρασης για τον τομέα superblog ενεργοποιήθηκε πολύ νωρίς. Αυτό είναι συνήθως ένδειξη για κάποιο κώδικα στο πρόσθετο ή το θέμα που εκτελείται πολύ νωρίς. Οι μεταφράσεις θα πρέπει να φορτώνονται στην ενέργεια init ή αργότερα. Παρακαλώ δείτε τη σελίδα Debugging in WordPress για περισσότερες πληροφορίες. (Το μήνυμα αυτό προστέθηκε στην έκδ. 6.7.0.) in /var/www/vhosts/syllogosperiklis.gr/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Η συνάρτηση _load_textdomain_just_in_time κλήθηκε εσφαλμένα. Η φόρτωση της μετάφρασης για τον τομέα redux-framework ενεργοποιήθηκε πολύ νωρίς. Αυτό είναι συνήθως ένδειξη για κάποιο κώδικα στο πρόσθετο ή το θέμα που εκτελείται πολύ νωρίς. Οι μεταφράσεις θα πρέπει να φορτώνονται στην ενέργεια init ή αργότερα. Παρακαλώ δείτε τη σελίδα Debugging in WordPress για περισσότερες πληροφορίες. (Το μήνυμα αυτό προστέθηκε στην έκδ. 6.7.0.) in /var/www/vhosts/syllogosperiklis.gr/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 6121
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΜΕΤΡΑ ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ - ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. "Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ"

Written by 21:46 ΑΣΕ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΜΕΤΡΑ ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ

Η αξιολόγηση αποτελεί βασικό εργαλείο για την προώθηση του «νέου» σχολείου της αγοράς, ενός σχολείου που θα λειτουργεί με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, που οι γονείς θα βάζουν βαθιά το χέρι στη τσέπη, που οι μαθητές θα μαθαίνουν μόνο όσα και ό, τι έχουν ανάγκη οι επιχειρήσεις. Αποτελεί βασικό εργαλείο για την προώθηση των απολύσεων και το τσάκισμα των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών (με βάση το Π.Δ. η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είναι εξονυχιστική και αφορά δεκάδες δείκτες και κριτήρια). Αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης, του ΟΟΣΑ και των επιχειρηματικών ομίλων για την εκπαίδευση. Δεν αποτελεί μνημονιακή επιλογή, όπως ισχυρίζονται ΟΛΜΕ και ΔΟΕ. Η θέση αυτή συσκοτίζει την πραγματικότητα, αφοπλίζει το κίνημα. Αποδεικνύεται καθημερινά ότι δεν μπορεί η αξιολόγηση να διαχωριστεί σε καλή και κακή αξιολόγηση, «παιδαγωγική» ή τιμωρητική, εσωτερική ή εξωτερική. Γενικότερα, η επικείμενη υλοποίηση της αξιολόγησης στο Δημόσιο αποτελεί βασικό μοχλό για την εφαρμογή της αντιλαϊκής πολιτικής και όργανο για την απόλυση χιλιάδων Δημοσίων Υπαλλήλων. Η πολιτική που τσακίζει τα λαϊκά δικαιώματα είναι η ίδια που προσαρμόζει τον δημόσιο τομέα πιο αποτελεσματικά στις σημερινές ανάγκες του κεφαλαίου. Χαρακτηριστική είναι η εισήγηση της ΔΟΕ που αν και υπάρχει το θέμα με τίτλο «μέτρα αποτροπής» ΔΕΝ προτείνεται ΚΑΝΕΝΑ μέτρο αποτροπής της αξιολόγησης στην πράξη.

Πέρα από τη θέση να καταργηθούν όλοι οι αντιεκπαιδευτικοί νόμοι για το νέο σχολείο και την αξιολόγηση, είναι ανάγκη να υλοποιηθούν συγκεκριμένα μέτρα παρεμπόδισης της αξιολόγησης στην πράξη. Τα μέτρα αυτά πρέπει συλλογικά να οργανώνουν την ακύρωση της αξιολόγησης στην πράξη. Χωρίς οργανωμένη και συλλογική απειθαρχία η αξιολόγηση δεν είναι δυνατόν να αποτραπεί!

Συγκεκριμένα προτείνουμε να ψηφιστούν στις Γ.Σ. τα εξής μέτρα για το μπλοκάρισμα της αξιολόγησης:

  • Μπλοκάρουμε με όρους συλλογικών αποφάσεων και όρους κινήματος την οποιαδήποτε απόπειρα εφαρμογής της αξιολόγησης και την ακυρώνουμε στην πράξη με αποφάσεις Δ.Σ., Γενικών Συνελεύσεων και Επιτροπών Αγώνα.

  • Έξω οι αξιολογητές από τα συνδικάτα και τα σωματεία.Στη βάση αυτή και σε αυτή τη φάση, προτείνουμε να διαγραφούν από τις ΕΛΜΕ και τους Συλλόγους οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι Διευθυντές Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης των νομών και οι Σχολικοί Σύμβουλοι, οι οποίοι είναι τα «πρώτα βιολιά» και ήδη «έχουν πιάσει δουλειά».

  • Δε συμμετέχουμε σε οποιαδήποτε διαδικασία που σχετίζεται με την εφαρμογή της αξιολόγησης (σεμινάρια, αυτοαξιολόγηση, κατάθεση φακέλου…). Δε δεχόμαστε τους αξιολογητές στην τάξη, δε συνεργαζόμαστε μαζί τους.

Last modified: 3 Ιουνίου 2013

Close